Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Pelimieheen Ihastunut

• Keskustelun aloittaja Pelimieheen Ihastunut
  • Aloitettu
P

Pelimieheen Ihastunut

Vieraileva tähti
Mistä voi tietää onko pelimiehellä oikeita tunteita?
Tiedän, että hänellä on ollut paljon naisia.
Näemme hänen kanssaan satunnaisesti viihteellä. Hän on hyvin asiallinen kanssani, ei yritä kosketella tai muutenkaan ole päälle käyvä.
Hakeutuu kuitenkin lähelleni ja minun aloitteestani halataan ja minä voin kosketella häntä. Hän ei tee elettäkään koskettaakseen ja jos itse yritän, että kyllä hänkin saisi koskettaa, niin sitä ei tapahdu.
Hänellä ei tietääkseni ole nyt ollut muita naisia, mutta enhän minä tiedä mitä ja missä hän oikeasti aikaansa kuluttaa.
Ihmetyttää vain, kun kyseessä mies joka hyppii sängystä toiseen, on minun kanssani hyvin asiallinen, vaikka minä olen menossa mukana hyvin halukkaasti.
Kuitenkin hakeutuu seuraani ja antaa minun kosketella, suutelu asteelle emme ole edenneet, vaikka tätä on jatkunut jo aika pitkään.
Jos näemme selvinpäin, niin hänestäkin huomaa jonkinlaisen ujouden, vaikka ei hän muiden seurassa vaikuta ujolta.