Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

SYNTTÄRIJUHLAT

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Minulla on 20-vuotis synttärit ja teemana julkkikset.. voisiko joku laittaa tänne sellasia julkkiksia mitkä tosiaan olisivat harkoja juhliini.. itse pukeudun marilyn monroeksi :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Yleensä parhaita ovat aika perus Elvis ja Spice Girlsit, mutta uudemmista voisi toimia vaikkapa P!nk ja Lady Gaga :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mä haluisin nähä kyl jonkun Gagaksi pukeutuneena, jos ihmiset ottaa tuon pukeutumisen tosissaan! ^^
Tukiainen hyvä suomalainen vaihtoehto! :D Ei voi olla tunnistamatta.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
just toi Lady gaga on suht helppo pukeutua ja tunnistaa. Samaten tuksu.. :D Katy perrykin vois olla hyvä : o Guns N' Rosesin slash on tosi helppo kans. tai joku john lennon :) Joey ramone ramonesista, joka tosin tunnistettaisiin vaan "rock-piireissä" Bob marley. Jimi henrix tai Kanye west tosi helppo tummaihoselle jätkälle.. Ke$ha.. Lauri ylösenki tunnistas heti kun laittaa vaan mustaan tukkaan pari sulkaa ja vähän kajaalia! Shakira.. Snoop dogg :) Tummaihosena pukeutusin heti punapäärihannaks varmaan :)
noitaha tulee äkkiä mieleen.. :D pitäskö pitää omat myös :)