Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Syntymämerkin poistaminen

• Keskustelun aloittaja Hannie
  • Aloitettu
H

Hannie

Vieraileva tähti
Onko teiltä keneltäkään poistettu syntymämerkkiä (ei siis luomea)? :D Itseltä poistetaan Kuopion Yliopistollisessa sairaalassa syntymämerkki oikeasta jalasta. Haluaisin kuulla itse operaatiosta ja sen parantumisesta. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mä olen kans miettiny josko poistattaisin syntymämerkkini kädestä mut en tiedä onko sitä mahdollista edes saada pois.
Onkos sulla minkälainen syntymämerkki? ja millä menetelmällä se poistetaan?

H

Hannie

Vieraileva tähti
Mulla on oikeessa jalassa semmonen aika kookas ruskea syntymämerkki, joka on vähän koholla. :) Mut nyt, kun muutin Kuopiosta Espooseen niin se varmaan poistetaan sit Pk-seudulla. Kun kävin Kys:issä niin sillon sanoivat, että menee 3kk-6kk ennen, kun se poistetaan eli jouduin leikkausjonoon, mutta saa nyt nähdä pääseekö täällä sit nopeammin leikkaukseen. :) Paikallispuudutuksella päiväkirurgiassa ne sen kuulema poistaavat.

Minkälainen syntymämerkki sulla on ja missä kohtaa? :)