Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

tarvitsen apua..

  • Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#1
Entinen poikaystäväni ja minä olimme sängyssä muutama kuukausi sitten. Käytimme kondomia mutta se hajosi. Söin jälkiehkäisyn päivän kuluttua intiimistä kohtaamisesta. Nyt olen kuitenkin alkanut epäilemään että jos olen raskaana kuitenkin. Olen lukenut netistä että se voisi olla mahdollista ? Menkkani ovat myöhässä muutaman viikon, ja olen kauhuissani asiasta. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Pahoinvointia on. Nälkää on enemmän kuin yleensä. Unentarve on kasvanut. Kipuja rinnoissa. Paha maku suussa. Tarvitsen apua, sillä en todellakaan tiedä mitä tehdä !?!?!
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#2
No varmaan ihan ekaks kannattais tehdä vaikka raskaustesti...

Jälkiehkäisypilleri tosiaan sekoittaa hormonitoiminnan ja kuukautiskierron pitkäksi aikaa. Oireet voi johtua myös siitä.
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#3
Toivon todella että kysymys on vain siitä. Ostan raskaustestin heti kun pääsen kaupunkiin..