Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

turkulaisia tyttöjä?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi! oon 18-vuotias tyttö turusta ja raisiosta. Olisi kiva saada kavereitä täältä päin

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heips, itse olen 18-vuotias juuri turkuun muuttanut tyttö. olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
täällä ois myös turkulainen tyttö joka täyttää parin päivän päästä 17 :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä kanssa yks 17-vuotias tyttö turusta, ois kiva saada ihan uusia kavereita ::))

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ennemminki haussa turkulaisia naisia, 21+. Rupeaa käymään tuttavapiirit pieneksi, uudet ihmiset olis tervetullut piristys elämään... Lenkkiseuraa, kaffettelua, juoruumis-seuraa, baareilua.. Koiraihmisyydestä plussaa :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moips! :) Itse oon 19-vuotias (tänä vuonna täytän 20) ja olen kesän lopussa muuttanut turkuun opiskelemaan :)

En tunne täältä oikein ketään :D Joten kaverit olisivat tervetulleita! :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
titityy

Laittele vaikka meseä? numeroa? niin jutskaillaan lisää... Täytän kanssa tänä vuonna 20

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täälä 21v nainen turusta. Muuttanut syyskussa. Tuttavia on jo jonkin verran kertynyt, mutta ikinä niitä ei ole liikaa :) Kaipaan seuraa lähinnä kahvi hetkiin, lenkkeilyyn, jumpassa/salilla käymisessä ja kaikenlaisessa muussa jutussa. Ottakaahan rohkeasti yhteyttä s-postitse, jos kiinostaa ja on halu tutustua tarkemmin ja siitä sitten vaikka tavatakin jonkun asian merkeissä. Christina_iina@netti.fi tuonne mailia vaan tulemaan :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täälä 21v nainen turusta. Muuttanut syyskussa. Tuttavia on jo jonkin verran kertynyt, mutta ikinä niitä ei ole liikaa :) Kaipaan seuraa lähinnä kahvi hetkiin, lenkkeilyyn, jumpassa/salilla käymisessä ja kaikenlaisessa muussa jutussa. Ottakaahan rohkeasti yhteyttä s-postitse, jos kiinostaa ja on halu tutustua tarkemmin ja siitä sitten vaikka tavatakin jonkun asian merkeissä. Christina_iina@netti.fi tuonne mailia vaan tulemaan :)