Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Työhaastattelu

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Elikkä mulla olis keskiviikkona työhaastettelu ja oon ihan hermona. :D Työhaastetteluni on ensimmäinen mitä mulla on koskaan ollu. Olen siis ollut töissä jo aikaisemminkin, mutta koskaan ei oo tarvinnu mennä haastattelun kautta. Elikkä antakaas nyt kunnon vinkkejä miten en mokaa koko haastattelua ja miten saan hermoni pysymään kurissa. :) Työ on kaupan alalta.

M

mantip

Vieraileva tähti
olemalla oma itsesi ja nyt etukäteen miettiä et mitkä on sun hyviä puolia joista voisi olla hyötyä. Haastattelija tulee varmasti kysymään sitä

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kannattaa myös tutustua työpaikkaan, organisaatioon, työtehtäviin jne. etukäteen esim. käymällä yrityksen nettisivuilla.
Haastattelija voi kysyä myös tulevaisuudensuunnitelmiasi ja syytä, miksi hait juuri tätä työpaikkaa. Hyvien puoliesi lisäksi voidaan kysyä myös huonoja puoliasi.
Muista ottaa myös työtodistukset mukaan, jos on aiempaa työkokemusta!
Tsemppiä! :)