Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Uusia kavereita pk-seudulta?:)

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka! Täällä kaksi parikymppistä tyttöä haluaisi tutustua suunnilleen samanikäisiin uusiin tyyppeihin. Ajateltiin, että olis kiva porukalla käydä esim kahvilla tai bilettämässä. Me ollaan mukavia ja meneviä sekä meihin on helppo tutustua:) jos innokkaita löytyy nii voitas tehä vaikka whatsapp-ryhmä ja jutella siellä lisää:) 

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi! Tosi kiva idea!! Ite oon kans parikymppinen ihan normaali tyttö Helsingistä ja olis kiva tutustua just uusiin ihmisiin! Jos tulis enemmän osallistujia niin whatsapp olis hyvä!!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi! Haittaako vaikka ei olis ihan pk-seudulta? nimim. pian Turkulaistuva 18v. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka! Jos jotain kiinnostaa tutustuu parikymppiseen sosiaaliseen tyttöön Helsingistä niin laittakaa vaikka sähköpostia deen@suomi24.fi :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ei haittaa tietekää, itekki opiskelen pk-seudun ulkopuolella täl hetkellä:) mut jeee kiva et löyty jo muutama innokas, oisko viel lisää halukkaita?:)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka, täällä vielä yksi 21v opiskeleva tyttö hensingistä ja ois kiva uusiin kivoihin tyyppeihin :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka! Mä oon 23-vuotias opiskelija ja just muuttanu Helsinkiin, niin olis kyllä kiva tutustua uusiin ihmisiin! Whatsapp tai fb-ryhmä vois olla kätevä. :)  Mailia saa laittaa ploploploo@hotmail.com, voin vaikka siellä sanoo numeronki, että onnistuis toi whatsapp-ryhmä :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka! Oon kans 23-vuotias opiskelija ja syksyllä muuttanut Helsinkiin. Olis kiva tutustua uusiin tyyppeihin niin kahvittelun, leffojen, biletyksen yms merkeissä :) Mulleki saa mielellään laittaa mailia ja toi whatsapp ryhmä ois kans kiva, mun maili on a.s.t.e.r.i@hotmail.com :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka! :) Täällä olis kans 23-vuotias ens kuussa helsinkiin muuttava tyttö joka haluais tutustua uusiin tyyppeihin! Mun maili on estreija91@gmail.com, ja voin vaikka siellä sanoa mun numeron ryhmää vartrn :) 

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Jeee tännehän on tullu jo iha kivasti vastauksia, et vois alkaa jo kokoo sitä whatsapp-ryhmää :) eli kaikki jotka haluutte mukaan laittakaa mulle sähköpostiin teijä numero: henna.94@hotmail.com :)