Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Uusia kavereita Pori/lähialueet! :)

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Olen 19-vuotias tyttö Satakunnasta, joka on muuttamassa syksyllä Poriin opiskelujen perässä enkä tunne kuin jokusen sielläpäin asuvan. Olisi mukava saada uusia kavereita, ettei tarvitse sitten ihan yksin pyöriä kaupungilla muuton jälkeen :D Kaikenlainen seura kelpaa: ihan tavan lenkkeilystä shoppailuun ja juhlintaan. Iällä ei niin väliä, mieluusti suht saman ikäisiä kavereita haen, mutta tärkeintä on, että synkkaa :) Voin myöhemmin antaa sähköpostiosoitteen tmv. jotta voidaan keskustella lisää.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:05 sanoi:
Olen 19-vuotias tyttö Satakunnasta, joka on muuttamassa syksyllä Poriin opiskelujen perässä enkä tunne kuin jokusen sielläpäin asuvan. Olisi mukava saada uusia kavereita, ettei tarvitse sitten ihan yksin pyöriä kaupungilla muuton jälkeen :D Kaikenlainen seura kelpaa: ihan tavan lenkkeilystä shoppailuun ja juhlintaan. Iällä ei niin väliä, mieluusti suht saman ikäisiä kavereita haen, mutta tärkeintä on, että synkkaa :) Voin myöhemmin antaa sähköpostiosoitteen tmv. jotta voidaan keskustella lisää.

Mistä päin Satakuntaa muutat? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka!Asustelen porissa ja huomasin sun kirjotukses täällä:) Olis kyllä kiva itekkin saada uusia kavereita täältäpäin!Olen 18 vuotias ja täytän syksymmällä 19 :)