Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Uusia kavereita

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa,
aloitin uuden aiheen koska aikasemmissa oli jo niin paljon vastauksia :) eli ite oon 18 vuotias tyttö ja kaipaisin aika samanikästä seuraa pääkaupunkiseudulta, tekis tällä hetkellä tosi paljon mieli tutustua uusiin ihmisiin ja saada lisää ystäviä! Ottakaa rohkeesti kaikki yhteyttä niin voidaan vaihtaa yhteystietoja :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa!
Ootko mistäpäin?=) oon myös samanikäinen ja uudet kaverit ois ihan tervetulleita ku on just muuttanu uudelle paikkakunnalle:D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa!
Ootko mistäpäin?=) oon myös samanikäinen ja uudet kaverit ois ihan tervetulleita ku on just muuttanu uudelle paikkakunnalle:D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
joo oon kotosin täältä kans mut muutin eri kaupunginosaan vähän aikaa sitte :) mist muutit ja minkä takia? :_D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
aa okei:D muuutin tuolt pohjanmaalta, poikaystävä ja työt veti puoleensa;) mustakin tuli siis kaupunkilainen!:D