Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

uusia YSTÄVIÄ pk-seudulta

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hei kaikki :)
Oon 18-vuotias tyttö ja haluaisin saada uusia ystäviä, vapaa-ajan viettoon, baariin, shoppailemaan ja tekemään kaikkea :) tuntuu, että uusia ystäviä on vaikee saada, tai en tiedä mistä, jos aattelet samoin ni laita rohkeesti jotain yhteystietoja tähän ni tutustutaan! :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
moro, oisko sulla fb:tä niin ois helpompi lähestyä kun näkis minkälainen tyyppi siel ruudun takana on :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Oon kans pk-seudulta ja kaipaisin uusia tuttavuuksia. Oon ite 19,pian 20. Mulla ei valitettavasti oo facea mut mese löytyy.. en kyl viittis osotetta laittaa tähän. :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
no laita vaikka tähän jotain nimee tai ite en ainakaa tähä julkisesti viittis ni vaik s-posti osotetta ni ois vähä helpompi! :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hei täällä olis :))! oisko sulla facebookkia jota antaa? Voisin itse kyllä antaa nimeni tähän :) Laura Eveliina Poikolainen, sillä löytyy facebookista =) nappas tuo sun viesti tosi hyvin ja ois mukava tutustuu :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
moikka!:)
muutin just itekin Helsinkiin viettään välivuotta, eli ei oo kouluakaan jonka kautta ois helpompi löytää kavereita joten i feel you sis'... :))
Olis tosiaan kiva löytää biletys tai shoppailuseuraa, että voit lisätä vaikka mesen r000sa@hotmail.com
(noi oot on nollia^ :))

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi :) täällä ois 18 v nuorinainen stadista joka kaipais kipeästi ystävää jonka kanssa tehdä kaikkea mitä nyt yleensä ystävien kanssa tehdään..shoppailua,tyttöjen iltoja etc.
jos kiinnostaa niin mun äs posti on jensku.m(at)hotmail.com