Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

uusia ystäviä pääkaupunkiseudulta :)

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka kaikille! Oon 18-vuotias opiskelijatyttö helsingistä ja etsiskelen uusia ystäviä pääkaupunkiseudulta, lähinnä helsingistä. Haluaisin uusia ystäviä juttelukavereiksi, vapaa-ajan viettoon, treenikavereiksi, shoppailuseuraks tai jotain noitten väliltä :) Mulla ei oo oikeen semmoista ystävää kelle puhua omista asioista ni ois kiva löytää joku samankaltainen tyttö ystäväks :) Oon mukava, ilonen ja tulen (tai ainakin koitan tulla) kaikkien kanssa toimeen ja pyrin olemaan ystävällinen kaikille. Mut juu eipä muuta ku laittakaa viestiä jos ois yhtään semmosta kiinnostusta tutustua :) saa kysellä jos tulee kysymyksiä jostain :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kiinnostuin! Pian 18v tyttö Keravalta, s-posti ruunivoikko(at)hotmail.com (kaikki muutkin saa laittaa totta kai viestiä :D)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itse kaipailen juuri samanlaista seuraa, oon just Vantaalle muuttanut 18-vuotias tyttö =) ota (tai ottakaa kiinnostuneet) yhteyttä deda@live.fi

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moii :)

Itsekkin kaipailen juuri samanlaista seuraa kun kaverit jäivät vanhalla kotipaikkakunnalle. Olen 18v tyttö helsingistä.
Ota yhteyttä (muutkin) jos kiinnostaa, moixx@luukku.com :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heips,
minä olen uusi myöskin täällä helsingissä. Ikää löytyy 25-vuotta, mutta ystäviä olisi mukava löytää. Toivon että teitä ei haittaa seksuaalinen suuntautumiseni..Olen nainen ja tykkään naisista. 0407738302

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka! Täällä syksyllä helsinkiin muuttava kohta 19v! Mua kiinnostaa kanssa noi ällötyttöjutut :D Laittakaa vaikka yksäriä jos se sattuu toimiin kun mun sähköpostissa lukee koko nimi niin en viitsi tänne sitä laittaa.. :(

E

Edamss

Vieraileva tähti
Minua kiinnostaisi myöskin tutustuu! Olen 21-vuotias nuori nainen Helsingistä. Ja kaipailen myös hyviä ystäviä joiden kanssa hengailla ja käydä joissakin paikoissa/shoppailemassa. Emalini: tpupu90@gmail.com