Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Vaippafetissi - Seksi

• Keskustelun aloittaja Taica
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Vierailija: hensku" time="24.05.2008 klo 12:16 sanoi:
Kävin sitten torstaina ostamassa terveydenhoitokaupasta paketillisen aikuisille tarkoitettuja vaippoja. Mä pelkäsin etukäteen että meen ihan paniikkiin mutta meni kohtuu hyvin kun olin kattonu netistä etukäteen ja kirjottanu lapulle mitä mallia haluun. Toivottavasti on sellasia mistä kulta tykkää... Ensi viikolla olis tarkoitus toteuttaa tää ylläri. Et toivottakaahan onnea. Ja jos on mitään vinkkejä tai ideoita niin kaikki on tervetulleita. Kiitos etukäteen.
käytän itsekkin vaippoja en osaa itse vaippaa laittaa paikoilleen. Toivonkin aina naiselta apua koska naiset ovat parempia laittamaan. itken aina wc reissulla kun en saa apua. Vaippaan on mukava päästää siemensyöksy ja pissat se helpottaa ja yöllä on apua ettei sänky kastu. T: 23v nuori mies

S

S-E

Vieraileva tähti
Hei,
Täälläkin yksi vaippailija mies. Oon aikaisemmin käyttänyt "vaippoina" naisten paksuja terveyssiteitä ja tykästynyt niihin ja niiden käyttämiseen. Pitkään kuitenkin on ollut mielessä ihan oikeiden vaippojen käyttäminen ja tänään sit ostin aikuisille tarkoitettuja vaippoja merkkiä Emi Pants mutta oli pienoinen pettynys. Oikeestaan vaan alushousut, joissa kiinteä side pohjalla eikä muuta vaippaosaa. Joten haluaisin muilta kokemuksia eri merkeistä.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Voitko kertoa miten hävität märät suuret vaipat käytön jälkeen! kysyy epäilevä viemärien tukoista

V

Vierailija

Vieraileva tähti
S-E sanoi:
Hei,
Täälläkin yksi vaippailija mies. Oon aikaisemmin käyttänyt "vaippoina" naisten paksuja terveyssiteitä ja tykästynyt niihin ja niiden käyttämiseen. Pitkään kuitenkin on ollut mielessä ihan oikeiden vaippojen käyttäminen ja tänään sit ostin aikuisille tarkoitettuja vaippoja merkkiä Emi Pants mutta oli pienoinen pettynys. Oikeestaan vaan alushousut, joissa kiinteä side pohjalla eikä muuta vaippaosaa. Joten haluaisin muilta kokemuksia eri merkeistä.
Attends slip active joskus kokeillut ja en keksi moitittavaa.

Jukka

New member
Tykkäyksiä
0
Onko ollut puhetta siitä, että haluaako hän ihan oikeita vaippoja vai haluaako hän ihan vaippaleikkejä? Kun näitähän löytyy, mitkä on tiiviitä ja muovisia ja läpinäkyviä ja sitten on ihan pvc-pikkuhousun näköisiä vaippoja. Eli siis sillä kyselen, että jos hän haluaa kunnon leikkejä ni se tietää pissa leikkejä vähintäänkin ja silloin sinun pitää kyllä olla varma omista haluistasi. Esim Sexshop Finlandin sivuilta löytyy kahta eri "kestovaippa" mallia. (Voin pistää kuvat ja linkin sinulle yv:nä.

Mutta kun kerran tulit tänne asiaa kysymään ni luulen ettet ole tyrmännyt ehdotusta täysin. Eli jos luulet pitäväsi yhtään miehesi fetissistä ni miksipä et siihen lähtisi mukaan. Jos ajatus taas tuntuukin ihan mahdottomalta ja vasetnmieliseltä ni älä sillon edes yritä, ettet sitten loukkaa miestäsi. Fetissit on ihan normaali ja hyväkin juttu, joten anna palaa vaan jos asia kiinnostaa.

Jukka

New member
Tykkäyksiä
0
Se märkä vaippa on juurikin se "ihana" juttu.
Moi. Täällä. Olis. Eräs. Jukka. Ja. Olen. Lievästi. Kehitysvammainen. Kaveri. Ja. Asun yksin. Tukiasunossa. Helsingin. Munkkiniemessä. Mulle. Pitäis. Laittaa. Pakosti. Vaippa. Soita. Puh. Num. On. 050 3721215 ' moi. Moi

Jukka

New member
Tykkäyksiä
0
Toi mitä mä kirjotin etten oo vielä suostunu niin oli vähän huonosti muotoiltu. Eli ei mulla oo mitään sitä ajatusta vastaan. Ja on mulla omiakin vähän kummallisia mieltymyksiä seksin suhteen ja mun kulta on ollu aina valmis toteuttamaan niitä. Eli tasapuolisuuden nimissä ei pitäs olla mitään syytä kieltäytyä (ois tietty eri juttu jos se ois kovin vastenmielistä mutta onneks ei oo).

Mä oon aatellu yllättää joskus mun kullan kun se jonain päivänä tulee koulusta niin mä oon kotona odottamassa pelkässä vaipassa. Kun tästä aiheesta ei oo puhuttu moneen kuukauteen niin se ei taatusti osaa yhtään odottaa ja se taitaa luulla et mä en ees suostuis koko juttuun kun en oo oikein onnistunu ottaan tätä asiaa puheeks viime aikoina. Mä oon käsittäny et ne ois just aikuisten vaipat jotka mun kultaa kiinnostaa ja mä oon ettiny netistä kauppoja josta niitä saa. Yks on ihan meidän lähellä mutta ongelma on se kun eri malleja on vaikka miten monta ja sitten eri koot vielä päälle. Tietty vois kysyy kullalta mut sitten on yllätys vähän pilalla. Et jos on jotain vinkkejä niin kertokaa ihmeessä tai jos et kehtaa julkisesti niin voit laittaa mulle yv:tä.

Ymmärsinkö mä oikein Taica että sä oot joskus harrastanu vaippaleikkejä? Oisin tosi kiitollinen jos sä voisit kertoo millä tavalla te ootte niitä harrastanu kun tää on mulle ihan uus juttu. Tota pissaamista mä en ollu aatellukkaan mut en mä usko et se ois mikään ongelma kun onhan sitä lapsena tullu tehtyä...
Moi. Laita. Vaipat. Väkisin. Sun. Kulalle. Sanot. Sille. Monta. Kertaa. Että. Housut. Alas

Jukka

New member
Tykkäyksiä
0
Moi. Etsin. Abdl. Äitiä. Tai. Hoitajaa. Joka. Vois. Tulla. Laittammaan. Mulle. Tänään. Vaipat. S