Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Vinkkejä koti treenailuun?

  • Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#1
Joo elikkä, onko mitään tehokkaita ja suhteellisen nopeasti näkyviä ohjeita koti treenaukseen.. tarkoituksena olisi treenata paljon vatsa, reisi- ja pakara lihaksia kotona, koska kuntosali on kaukana ja kotona kaikki olisi ilmaista, toisin kuin salilla käynti :) Eli tosiaan mielellään niitä tehokkaita liikkeitä jotka suhteellisen nopeasti jo näkyisi kropassa! :)
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#2
Niin ja tarkoituksena olisi kohdistaa vatsalihakset enemmän ala-vatsaan ja peppua olisi tarveta saada pyöreämmäksi ja ns. koholle :D huonosti osaan selittää :D
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#3
Jos osaat yhtään englantia/käyttää sanakirjaa niin Youtubeen! Sieltä löydät kaikki treenausohjeet maasta taivaaseen. : ) Itse olen tehnyt yhtä youtuben "peppujumppaa" pari kuukautta ja hyvin toimii!
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#4
Kiitos, hetken tossa ehtisin tekemään jotain peppu treeniä kun youtubesta näin, ja kyllä se tuntui :D
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#5
Sit zumba on tosi kivaa kans! Mä ite laihduin sillä viisi kiloa viime syksynä. Äidin ja siskon kanssa tilattiin zumba levyt meille kotiin. Enään en zumbaa harrasta, mutta lattaritansseja muuten kylläkin. :)
 
L

Lozku

Vieraileva tähti
#7
Kyllähän se karutotuus on että jos haluat poistaa rasvaa sun kehosta niin kyllä se lähtee joka paikasta, myös sieltä tisseistä. Pelkkää lihastreeniä voi sitten toki harrastaa, mutta ei sekään takaa sitä etteikö rasvaakin lähtisi.
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#8
Hanki iso jumppapallo ja muutaman kilon painot. Pallon päällä voi tehdä ihan älyttömän tehokkaita treenejä, vinkkejä saat kun googletat tai youtubetat. Itse aloitin tammikuussaa reenin vähintään joka toinen päivä ja siis pituutta on se 166 ja paino oli 56 eli olin ihan normaalipainoinen, halusin vaan tekemistä ja tän pienen pömppiksen pois. Nyt on paino hehe jopa 2 kiloa pudonnut mutta kädet on kiinteytyny, vatsa ja reidet on kiinteytyny ja olo on mitä mainioin!

Jos käyn salilla niin teen siellä käytännössä samoja juttuja kun nyt, eli vatsoja parin kilon painoilla painot rinnan päällä ja kiertoliikkeitä, nostelen muutaman kilon painoja käsillä joka suuntaan, niin kivempi se on himassa tehdä musiikkia kuunnellen kun salilla salihirmujen ähkiessä!

Tsemiä! :)