Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Ystäviä Jyväskylä

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hei! Ajattelin lähteä kokeilemaan tätä kautta ystävien etsintää :) Olen juuri Jyväskylään muuttanut 25-vuotias nainen ja vanhat kaverit jäivät toiseen kaupunkiin. Tykkään kovasti tutustua uusiin ihmisiin ja cosmon kautta en ole koskaan kokeillut tutustumista. Tyttöjen illat,muoti ja urheilu ovat lähellä sydäntä =)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
moikka:> osui silmään sana jyväskylä ja oli luettava koko teksti! olen sun tilanteessa ollut kaks vuotta sitten, muutettua samaiselle paikkakunnalla ja tiedän täysin, miltä tuntuu. jos natsaa, niin voidaan tutustua:)? olen pian 21-vuotias opiskelija ja vapaa-aikaa löytyy!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa! Täällä kanssa uusi Jyväskyläläinen ;) onko teillä antaa yhteystietoja? Olen 24

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mulle voi myös laittaa viestiä jos kaipaa joskus seuraa Jyväskylässä, s-posti on jmkk@luukku.com! Ainakin kiinnostuksen kohteet kuulostaa samalta joten voin joskus lähteä lenkkikaveriksi tai vaikka yksille ;)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Oisko ketjun aloittajalla antaa jotain millä sais yhteyden, tääällä ois myös yks seuraa kaipaileva! :)