Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Ystäviä Jyväskylästä? :))

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi!

Olen pian 20 vuotta täyttävä tyttö Jyväskylästä ja etsin uusia ystäviä. Aluksi voisimme tutustua sähköpostitse ja myöhemmin tavata, jos synkkaa hyvin :)
Toivoisin sinun olevan 18-22 -vuotias luotettava ja positiivinen tyttö, joka kaipaa myös elämäänsä uutta ystävää, ehkäpä jopa bestistä :)
Rakastan kesää, aurinkoa, lomia, kahviloissa istuskelua, hauskanpitoa, koiria ja hyvää musiikkia.
Jos kiinnostuit, lähetä pian mailia osoitteeseen colorblind91@gmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi oon 20v tyttö=) Mitä teet tällä hetkellä, ootko koulussa tms ? Ite oon vaan töissä =)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi täällä kans yks 20 vuotias tyttö Jyväskylästä. Kiva ois tutustuu uusiin ihmisiin. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mäkin kaipailisin uusia kavereita :) Muutin juuri Jyväskylään ja täällä ei juuri tuttuja ole. Oon 20v.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ja täällä 19v jyväskylästä. Uusien kavereiden etsijöitä täällä näköjään piisaa! :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä taas olisi 23v tyttö joka on muuttamassa lähiaikoina jyväskylään ja olis kiva saada sieltä uusia kavereita :) kaipaisin seuraa esim. leffaan/kahville/lenkille/baariin...
Saa laittaa s-postia, ihan rohkeesti! :D wihii_@suomi24.fi