Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Ystäviä Tampereelta(:

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Olen 24 vuotias, tampereella asunut vähän yli kolme vuotta. Ystävät muuttaneet töiden/opiskelujen perässä muualle, joten uusia tuttavuuksia vailla. Ihan oikeita ystävyys suhteita kaipaisin elämääni :) tykkään viettää tyttöjeniltoja, leffoja katsellen ja juoruillen, käydä ulkona juhlimassa, harrastaa liikuntaa ja shoppailla. Kahvittelu hetket ystävä porukan kanssa on parasta :) olen hirveän eläinrakas ihminen ja minulla ja miehelläni on koira. Etsin samanikäistä seuraa, kirjoittele, jos olet ystävää vailla! 
miiasantaoksa@hotmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka!
Olen 27v Parkanossa reilun vuoden asunut tyttö (nainen) ja etsin ystävää. Minulla on kaks kissaa ja koira ja joku tommonen ukon nahjuskin tossa näkyy olevan ;) Tykkäään musiikista, elokuvista, kuvailusta, autoilusta, kotimaan matkailusta, leipomisesta, kokkaamisesta jne . :) olis kiva saada ystävä, jolle tietää aina voivansa soittaa tai viestittää ja kertoa iloista ja suruista. Juon silloin tällöin ja olis mukava saada baariinkin seuraa :) Olen luotettava, iloinen, huumorintajuinen ja ujo alkuun. Huumorini saattaa tosin välillä olla vähän karkeetakin Jos innostuit tutustumaan, niin laittele ihmeessä mailia :) jenni.leivonen07(@)gmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:11 sanoi:
Olen 24 vuotias, tampereella asunut vähän yli kolme vuotta. Ystävät muuttaneet töiden/opiskelujen perässä muualle, joten uusia tuttavuuksia vailla. Ihan oikeita ystävyys suhteita kaipaisin elämääni :) tykkään viettää tyttöjeniltoja, leffoja katsellen ja juoruillen, käydä ulkona juhlimassa, harrastaa liikuntaa ja shoppailla. Kahvittelu hetket ystävä porukan kanssa on parasta :) olen hirveän eläinrakas ihminen ja minulla ja miehelläni on koira. Etsin samanikäistä seuraa, kirjoittele, jos olet ystävää vailla! 
miiasantaoksa@hotmail.com
Laitoin s-postia :)